جغرافیای کوچک من

هر کسی از ظن خود شد یار من

جغرافیای کوچک من

هر کسی از ظن خود شد یار من

بازگشت

زندگیم دچار ارایه ی ادبی ( صناعت انعکاس ) شده...  

از هر طرف میرم به اصل مطلب برمیگردم... مثل کیک.. مثل درد....  

پ.ن: ندارد   

نوشته شده در ۹ آذر ۱۳۸۷


 هر کار کردم نتونستم ننویسم... تاریخ تکرار می شود.
نظرات 5 + ارسال نظر
بیژن پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ

راحله بهم گفت دوباره شروع کردی به نوشتن..
خوشحالمون کردی
قلمت پایدار

بیژن پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

راحله بهم گفت دوباره شروع کردی به نوشتن..
خوشحالمون کردی
قلمت پایدار

زهرا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

مرسی دوست خوبم که گفتی دوباره نوشتن را شروع کردی...

راحله پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ

افرین مهدیه خانم
به افتخارش بزن اون دست قشنگه روووووووووووو

مهبد پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

حواسم هست ادرس جدیدتو به کی بدم و به کی ندم نگران نشو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد